Subject: Elektriarvestite nõuete määrus
From: "Tauno Hilimon" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>, "Virve Lans - AKI" <[email-masked]>, "Urmo Parm - AKI" <[email-masked]>, "Jaana Sahk-Labi - AKI" <[email-masked]>
Cc: Thérèse Liis Kilk <[email-masked]>, "Regina Hermandi" <[email-masked]>, "Karin Maria Lehtmets" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 09:42:35 +0300

Tere,

Saadan Andmekaitse Inspektsioonile ülevaatamiseks määruse, milles on 
andmekaitse valdkonnaga seotud sätteid. Täpsemalt reguleeritakse määrusega 
elektriarvestite nõudeid sh viidatakse määruses andmekaitse nõuetele ja 
luuakse tarbijale täiendav võimalus oma tarbimisandmeid arvestist kätte 
saada. Määrusega võetakse üle direktiiv (EL) 2019/944.

Palun teie kooskõlastust või arvamust 2 nädala jooksul.

Tervitades

Tauno Hilimon

Taastuvenergia valdkonna juht
Energeetika osakond
Kliimaministeerium

Mob: +372 5885 1226  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
|  <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee | 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn